Žvaigždutė neaktyviŽvaigždutė neaktyviŽvaigždutė neaktyviŽvaigždutė neaktyviŽvaigždutė neaktyvi
 

Jūsų vaikas domisi kompiuteriniais žaidimais ir kompiuterine grafika? Nori išmokti kurti kompiuterines programas, bet nežino nuo ko pradėti. Siūlome keletą knygų pradžiamokslių, padėsiančių Jūsų vaikui susipažinti su programavimo pasauliu.


Labas, Rube. Programavimo nuotykiai

hellorubySusipažink su Rube – maža mergaite, kurios vaizduotė didžiulė. Rubės pasaulyje viskas įmanoma, jei tik apie tai pagalvosi. Kartu su Rube patirdami nuotykius vaikai supažindinami su programavimo pagrindais. Kiekviename skyriuje būsimi programuotojai galės išbandyti savo vaizduotę ir įveikti pateikiamas užduotėles.

CoderDojo. Mokykis programuoti

mokykis programuoti z1CoderDojo – bendruomeniniu savanorystės pagrindu sukurti programavimo pradmenų mokymo klubai 7-17m. vaikams ir jaunimui. CoderDojo klubai skatina vaikus ir jaunimą mokytis programuoti, kurti tinklapius, žaidimus ir kitais įdomiais metodais sužinoti daugiau apie technologių pasaulį. Pasitelkęs šioje knygoje esančią informaciją išmoksi kurti svetaines naudodamas HTML, CSS ir JavaScript. Taip pat kartu su draugais galėsi sukurti savo CoderDojo Nano svetainę.


Programavimas pradedantiesiems

programavimas pradedantiesiemsIšsamus programavimo vadovas pradedantiesiems su „Scratch“ kompiuterine kalba.
Išmoksite kurti žaidimus, animaciją, muziką ir kitus smagius dalykus.
Suprasite pagrindinius „Scratch“ programos terminus.
Rasite daugybę papildomų programavimo patarimų ir idėjų.

Slaptasis kodas. Pradedu programuoti

slaptasis kodasDomitės kompiuteriniais žaidimais ir kompiuteri ne grafika ? Norite išmokti kurti kompiuterines programas ?
Knygoje „Slaptasis kodas“ rasite viską, ko reikia pradedančiam programuotojui. Tai nuotaikingas programavimo pradžiamokslis su spalvinga grafika ir nuosekliais nurodymais, kuriuos lengvai perpras bet kuris programavimo naujokas.
Skaitydami šią originalią programavimo knygą įsisavinsite programavimo pagrindus ir juos įtvirtinsite keletu linksmų programavimo projektų, naudodamiesi dviem pasaulyje populiariomis programavimo kalbomis – „Scratch“ ir „Python“.